engine servo In Pishva Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سروو موتور دارای یک سیستم حلقه بسته است. که اجزای آن مدار کنترل، شفت، پتانسیومتر، چرخ‌دنده ، تقویت‌کننده و انکودر است. و نحوه کار آن به این‌صورت است. که به شفت موتور یک انکودر متصل شده است. و به وسیله یک سیستم کنترل که نام دیگر آن سروو سیستم است. کنترل ‌می‌شود، زمانی که یک سیگنال کنترلی ارسال می‌شود این قابلیت را به شفت می‌دهد که بتواند به یک زاویه خاص یا موقعیت مورد نظر برود و در آن حالت می‌ماند تا سیگنال کنترلی تغییر کند در نهایت موقعیت و زاویه شفت نیز تغییر کند.

ورودی کنترلر آن یک سیگنال (آنالوگ یا دیجیتال) است. که موقعیت قرارگیری شفت خروجی را نشان می‌دهد. سرو موتور با نوعی انکودر موقعیت همگام می‌شود تا بازخورد موقعیت و سرعت را ارائه دهد. در ساده ترین حالت، فقط موقعیت اندازه گیری می‌شود. موقعیت اندازه گیری شده خروجی با موقعیت فرمان صادره ورودی در کنترلر مقایسه شده. اگر موقعیت خروجی با موقعیت مورد نیاز متفاوت باشد، یک سیگنال خطا تولید می‌شود که باعث می‌شود موتور در هر جهتی که لازم است. بچرخد تا شفت خروجی را به موقعیت مناسب برساند. با نزدیک شدن به موقعیت ها، سیگنال خطا به صفر می‌رسد و موتور متوقف می‌شود.

اری کاربردی به حساب می‌آید که در دسته بندی های متنوعی به فروش می‌رسد. مهم ترین عاملی که شما باید به آن در هنگام خرید توجه داشته باشید، نوع موتور و نوع درایور های به کار رفته در ساخت این محصول می‌باشد. هرچه نوع درایو و نوع موتور به کار رفته در ساخت این محصول بهتر باشد، قیمت نهایی هم افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که عوامل دیگری هم وجود دارند. به عنوان مثال، اندازه و ابعاد موتور از جمله دیگر مواردی هستند که در هنگام خرید شما باید به آنها توجه کنید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva Industrial City