engine servo In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




جدا از ولتاژ زیاد، وجود ولتاژی کم هم می‌تواند نتایج نا مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در صورتی که ولتاژ مدار اصلی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند، احتمال آسیب دیدن موتور و سوختن آن نیز بیشتر می‌شود. در ضمن، شما نباید بار زیادی را بر روی موتور قرار دهید. قرار دادن و تحمیل بار زیاد بر روی موتور می‌تواند نتایج نا مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

آنالیز بر اساس جریان کاری، کموتاسیون و چرخش روتور را می‌توان به عنوان مهم ترین روش های دسته بندی این محصول شناسایی کرد. بر اساس چرخش روتور این محصولات در دو دسته بندی سنکرون یا آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. بر اساس دسته بندی کموتاسیون هم این محصولات در دو دسته بندی با جاروبک یا بدون جاروبک در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

سروو موتور دارای یک سیستم حلقه بسته است. که اجزای آن مدار کنترل، شفت، پتانسیومتر، چرخ‌دنده ، تقویت‌کننده و انکودر است. و نحوه کار آن به این‌صورت است. که به شفت موتور یک انکودر متصل شده است. و به وسیله یک سیستم کنترل که نام دیگر آن سروو سیستم است. کنترل ‌می‌شود، زمانی که یک سیگنال کنترلی ارسال می‌شود این قابلیت را به شفت می‌دهد که بتواند به یک زاویه خاص یا موقعیت مورد نظر برود و در آن حالت می‌ماند تا سیگنال کنترلی تغییر کند در نهایت موقعیت و زاویه شفت نیز تغییر کند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market