engine servo In qarchak Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بررسی ویژگی های کلی و جامع موتور قبل از اقدام برای خرید را می‌توان به عنوان یکی از مهم ترین مراحل مربوط به خرید موتور و است.پر آن شناسایی کرد. انتخاب درایو است.پ موتور خوب و مناسب به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی عملکرد این دستگاه را مدیریت نمایید. البته، توجه داشته باشید که برند سازنده هم می‌تواند بر روی نحوه عملکرد و طراحی مدار این محصول تاثیر گذار باشد. در نتیجه، انتخاب برند خوب و عملکرد مناسب در پروژه های مختلف اهمیت زیادی خواهد داشت.

ابتدا صفحه محافظ پشتی و به دنبال آن محفظه انکودر و انکودر برداشته می‌شود، در حالی که کابل کشی با دقت جداسازی می‌گردد. سپس کلاهک انتهایی برداشته شده و روتور از است.اتور به بیرون کشیده می شود. در اینجا روتور و شفت به صورت بصری بازرسی و بررسی می‌شوند. سپس اقدام به برداشتن یاتاقان ها، هوزینگ، محفظه یاتاقان و همچنین ترمز می‌گردد.

مهم است. که هر بار یاتاقان ها را تعویض کنید زیرا آنها اغلب علت خرابی موتور هستند. ما فقط از یاتاقان‌های باکیفیت است.فاده می‌کنیم که تمام مشخصات سازنده را برآورده می‌کند یا از آن فراتر می‌رود. پس از تعویض بلبرینگ، موتور دوباره مونتاژ می‌شود. در این قسمت همراستاسازی و فیدبک در مونتاژ بسیار مهم هستند



( Sale, implementation consultation ) `s other In qarchak Industrial City