PLC PLC In Damavand ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




CPU به طور پیوسته، وضعیت مقادیر ورودی از دستگاه‌های متعدد ورودی را مانیتور می‌کند (دستگاه‌هایی مثل شتاب‌سنج، دماسنج، سنسورها و&#;)؛ داده ورودی تطبیق یافته را از ماژول ورودی می‌خواند و سپس بر اساس منطق نوشته شده در خود، خروجی مورد نظر را ایجاد کرده و به ماژول خروجی ارسال می‌کنند. این خروجی می‌تواند سیگنالی جهت روشن شدن موتور یا موارد مشابه باشد.

برای داشتن اطلاعات دقیق تر از پی ال سی ها و انواع ان ها، دسته بندی هایی برای آن ها طراحی کرده اند. به طور کلی، انواع مختلف پی ال سی ها در چهار دسته کلی قرار می گیرند. ما در ادامه این متن، نه تنها به معرفی و بررسی کلی و دقیق این چهار دسته بندی می پردازیم، بلکه برخی از برند های معروف تولیدکننده پی ال سی ها را نام می بریم و به بررسی ان ها می پردازیم.

با بهره مندی ماژول پردازنده از حافظه، یکی از دردسر های آزاردهنده از بین می رود. با ذخیره شدن برنامه های نوشته شده در حافظه ها، نیازی نیست هربار برای برنامه ریزی مجدد، زمان اتلاف گردد. لازم به ذکر است. که این حافظه ها نیاز به منبع تغذیه دارند. البته منبع تغذیه مورد نیاز آن ها به راحتی تامین می شود. آن ها نیاز به باتری هایی دارند که بتوانند طولانی مدت عمر کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Damavand