PLC PLC In Dizin ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ابتدایی ترین plc خانواده s، micro plc s- است.. از ویژگی های قابل ذکر در مورد آن می توان به کامپکت بودن، به معنی یکپارچه بودن ماژول های ورودی و خروجی و سی پی یو و منبع تغذیه که همه در یک بدنه قرار دارند، آن اشاره کرد. S- کمترین قیمت را در بین plc های دیگر زیمنس s به خود اختصاص داده بود. همچنین برای کارهای سطح پایین و متوسط در صنعت به کار گرفته می شد. نصب و برنامه نویسی آسان، است.فاده به عنوان ماژول اضافی در کنار cpu، برنامه نویسی آن با نرم افزار step-micro/win، ورودی و خروجی های on-board از دیگر گفتنی ها در مورد این پی ال سی می باشد.

اشاره کردیم که پی ال سی، یکی از قطعات حیاتی دنیای اتوماسیون و صنایع هستند. بروز هر گونه خرابی در این تجهیز می‌تواند باعث صدمات جبران ناپذیری شود و هزینه‌های زیادی را تحمیل کند. پس نگهداری صحیح از PLCها و قرار دادن آنها در برنامه نگهداری و تعمیر صنعت و اجرای آن، شما را از بروز اتفاقات ناخوشایند بعدی در امان نگه می‌دارد.

این واژه، بیانگر قابلیت تحلیل منطقی پی ال سی ها می باشد. و در نهایت، حرف c، که مخفف واژه Controller به معنی کنترل کننده می باشد. هر یک از این کلمات به علت و هدف خاصی در نام گذاری این محصول به کار گرفته شده اند، که در ادامه، به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Dizin