PLC PLC In Parand ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




قابلیت‌های فنی هر سیستم عامل بین فروشندگان و همچنین خانواده‌های سیستم‌های کنترل متفاوت است.. امکانات خود را بررسی کنید و لیستی از نیازهای مهم ایجاد کنید. این لیست ممکن است. نیاز به پشتیبانی از چندین خط تولید با سرعت بالا، ادغام سیستم‌ها، ادغام داده‌ها و کنترل از راه دور و غیره باشد.

مدل دیگری که به توضیح آن پرداخته ایم، S- است. که یک پی ال سی پرکاربرد به حساب می آید. در حوزه عملکردی متوسط قرار دارد، در نوع ماژولار تولید شده است. و دارای ماژول های متنوعی ست، قابل توسعه است. و با نرم افزار STEP برنامه نویسی می شود.

زیمنس محصولات خود را در دو گروه compact و modular تولید می کند. طراحی محصولات به صورت compact بدین گونه است. که ماژول های ورودی و خروجی، منبع تغذیه و cpu به صورت یکپارچه در کنار هم قرار دارند ، به هم وصلند و به عنوان یک واحد، کار می کنند. اما برخی دیگر از plc های زیمنس به صورت ماژولار هستند که این به معنی قابل انتخاب بودن ماژول های دلخواه از آن گروه، بسته به نیاز مصرف کننده است.. طبق طبقه بندی محصولات زیمنس، کنترلرهای منطقی برنامه پذیر(plcها) در زیرمجموعه محصولات SIMATIC قرار می گیرند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Parand