PLC PLC In Shahr ray ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یکی از ویژگی‌های محصولات این شرکت که آن‌ها را از تولیدات سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند، وجود ویژگی‌ای است. که خود ABB آن را اصطلاحا &#;any module in any CPU&#; می‌نامند؛ تقریبا در این مایه‌ها که &#;هر ماژولی را با هر پردازنده‌ای است.فاده کن&#;!

شرکت زیمنس طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای شرکت های مختلف صنعتی به طور عمده در صنایع فرآوری و تولید ارائه می دهد. این شرکت فن آوری های اتوماسیون ، کنترل های صنعتی و نرم افزارهای صنعتی را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا فرآیندهای کامل تولید و تولید محصول را بهینه کنند. این شرکت انواع کنترلرهای SIMATIC  را ارائه می دهد. این چهار نوع PLC های SIMATIC ، یعنی کنترل کننده های اولیه ، پیشرفته ، توزیع شده و نرم افزاری را ارائه می دهد.

این ماژول نیز نقش حیاتی در پی ال سی دارد، چرا که در صورت تامین نشدن نیرو، بدیهی است. که سیستم نیز قادر به عمل کردن نخواهد بود. وظیفه اصلی این ماژول، دریافت برق AC و تبدیل کردن آن به برق DC می باشد. چرا که این نوع برق است. که مورد نیاز پردازنده ها و سایز قطعات این سیستم مثل ماژول های ورودی/خروجی می باشد. خوب است. بدانید بسته به نوع پی ال سی، ولتاژ های مختلف برق باید تولید شوند و به سایر نقاط هدایت گردند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Shahr ray