PLC PLC In Shams abad Industrial City ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از نام این دسته بندی، واضح است. که این انواع پی ال سی ها در زمره پی ال سی های کوچک قرار می گیرند. با توجه به کوچک بودن آن ها، بدیهی است. که برخی محدودیت ها را به دنبال دارند که از جمله آن ها می توانیم به بهره مندی آن ها از ورودی ها و خروجی های کمتر اشاره کنیم. نیاز به ذکر نیست که این پی ال سی ها، به علت محدودیت هایشان، برای پروژه های بزرگ خیلی مناسب نیستند و بیشتر به درد پروزه های کوچک کی خورند.

خوب است. بدانید این نوع از پی ال سی ها شباهت بسیار زیادی با نوع قبلی، یعنی ماژولار ها دارند. نکته خاص درباره این پی ال سی ها این است. که ورودی خروجی ها در این نوع از پی ال سی ها، به ماژول مرکزی متصل می شوند که واقع در قسمت انتهایی پی ال سی است.. این نوع از پی ال سی ها قادرند حتی تعداد بیشتری ورودی خروجی دریافت کنند.

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، تولید‌کنندگان PLC و سیستم‌های کنترل دارای یک شبکه توزیع از سیستم‌ها، خدمات و یکپارچه‌سازی در سیستم خود هستند. هنگام انتخاب سیستم، ضروری است. که از حضور آن‌ها در منطقه خود آگاه باشید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم می‌توانید به پشتیبانی آن‌ها اعتماد کنید. علاوه بر این، انتخاب درست این مکان، بر است.عداد‌های موجود برای است.خدام تأثیر می‌گذارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Shams abad Industrial City