PLC PLC In Sharyar ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




آیا می‌دانید مهم ترین تولیدکنندگان PLC چه شرکت هایی هستند؟ امروز قصد داریم مهم‌ترین شرکت‌هایی که در هر کجای دنیا PLC می‌سازند را به شما معرفی کنیم. البته نگران نباشید! این لیست، لیست بلند‌بالایی نیست! دیدن ویدئوی زیر می‌تواند تا حدود زیادی تفاوت‌های برندهای مهم و مختلف تولیدکننده را برای شما روشن کند. و البته در ادامه‌ی این آموزش نیز همین مطلب را با توضیحات دقیق‌تری برای شما آماده کرده‌ایم.

والبته علی‌رغم اینکه به منظور است.فاده‌های کوچک‌تر طراحی شده‌اند، اما تقریبا برای تمام کاربردهای صنعتی به اندازه‌ی کافی قدرتمند هستند. می‌توان با سرک کشیدن به کارخانه‌های مختلف متوجه شد که تقریبا در تمام خط تولیدها تعداد و انواع مختلفی از کنترلرهای این شرکت در میان تجهیزات مورد است.فاده قرار دارند.

میتسوبیشی الکتریک محصولات و سیستم های الکتریکی و الکترونیکی را ارائه می دهد. محصولات آن در سیستم های انرژی و برقی ، اتوماسیون صنعتی ، سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی ، دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی مورد است.فاده قرار می گیرد. این شرکت سری PLC های MELSEC را ارائه می دهد. مدلهای مختلفی شامل سری MELSEC iQ-R ، سری MELSEC iQ-F ، سری MELSEC-Q ، سری MELSEC-L ، سری MELSEC-F و سری MELSEC-QS / WS است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sharyar