PLC PLC In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اگر به دنبال plc هایی از خانواده زیمنس هستید که دارای حوزه عملکردی وسیع باشند ، s-U و s-U گزینه هایی متناسب با این کاربردند که توسط اتوماسیون صنعتی زیمنس تعبیه و تولید شده اند. هرچند، به گفته نمایندگی زمینس، simatic s plc ها بسیار قدیمی اند، به طوری که دیگر در خط تولید کارخانه زیمنس قرار ندارند و تولید نمی شوند. به عنوان نکته آخر در مورد این پی ال سی ها، باید گفت که برنامه نویسی این کنترلرها توسط نرم افزار step انجام می شود.

کنترلرهای s- در پنج مدل CPUC , CPUC , CPUC , CPUC و  CPUC ارائه شده اند. یکی از فاکتورهایی که این مدل ها را از یکدیگر متمایز می کند، تعداد ماژول های ورودی و خروجی ست که می توانند در کنار CPU قرار بگیرند. مثلا در مدل  حداکثر دو ماژول و در مدل های ، و حداکثر هشت ماژول ظرفیت وجود دارد.

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، تولید‌کنندگان PLC و سیستم‌های کنترل دارای یک شبکه توزیع از سیستم‌ها، خدمات و یکپارچه‌سازی در سیستم خود هستند. هنگام انتخاب سیستم، ضروری است. که از حضور آن‌ها در منطقه خود آگاه باشید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم می‌توانید به پشتیبانی آن‌ها اعتماد کنید. علاوه بر این، انتخاب درست این مکان، بر است.عداد‌های موجود برای است.خدام تأثیر می‌گذارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran