PLC PLC In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




میتسوبیشی الکتریک محصولات و سیستم های الکتریکی و الکترونیکی را ارائه می دهد. محصولات آن در سیستم های انرژی و برقی ، اتوماسیون صنعتی ، سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی ، دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی مورد است.فاده قرار می گیرد. این شرکت سری PLC های MELSEC را ارائه می دهد. مدلهای مختلفی شامل سری MELSEC iQ-R ، سری MELSEC iQ-F ، سری MELSEC-Q ، سری MELSEC-L ، سری MELSEC-F و سری MELSEC-QS / WS است..

آرکو کالا فروشگاه اینترنتی جامع اتوماسیون صنعتی ، تجهیزات برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

خوب است. بدانید پی ال سی ها، نوعی جایگزین برای محصولی قدیمی تر هستند. این محصولات، پنل های کنترل سنتی هستند که معایب زیادی داشتند. از جمله این معایب، می توانیم وابستگی عملکرد آن ها را به رله های مغناطیسی، مثال بزنیم. از دیگر معایب این پنل ها، می توان به وابستگی آن ها به تایمر های کنترل صنعتی اشاره نمود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City