PLC PLC In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در موارد حساس و به اصطلاح High Availablitiy که ممکن است. هزینه نصب و راه اندازی مجدد که در صورت بروز عیب نیاز است.، بسیار بالا باشد، زمانی که متوقف شدن یک پروسه خسارت های زیادی به بار بیاورد، و یا جایی که بهره برداری از پروسه به اجبار باید بدون مانیتورینگ و حضور پرسنل انجام شود، از s-H است.فاده می کنند. پایه این مدل همان S- می باشد. ویژگی جالبی که سری H را بسیار برجسته می کند، قابلیت سوئیچینگ بین cpu  هاست.

ویژگی خاص این نوع پی ال سی، بسیار جالب است.. طراحی این نوع از پی ال سی ها به صورتی بوده است. که تمامی قطعات و اجزا، از جمله ورودی خروجی ها، پردازنده، منبع تغذیه و غیره، همگی تنها در یک باکس قرار بگیرند. پی ال سی های کامپکت یا مجتمع، در مقایسه با پی ال سی های مینی، بزرگتر هستند و حجم وسیع تری از ورودی خروجی را می توانند دریافت کنند. (یعنی ورودی خروجی، در حالی که این عدد برای مینی پی ال سی ها می باشد.).

مدل دیگری که به توضیح آن پرداخته ایم، S- است. که یک پی ال سی پرکاربرد به حساب می آید. در حوزه عملکردی متوسط قرار دارد، در نوع ماژولار تولید شده است. و دارای ماژول های متنوعی ست، قابل توسعه است. و با نرم افزار STEP برنامه نویسی می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market