Cabling In Dizin ( Sale, implementation consultation )

Cabling-1
Cabling-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سازمان‌های بیشتری از این اشکال رسانه‌ها برای ارتباطات داخلی، نه فقط برای کاربران راه دور، بلکه برای کاربران در بخش‌های مختلف است.فاده می‌کنند. پشتیبانی بی‌سیم نیز با این نوع شبکه بسیار راحت است.، به خصوص زمانی که از آن به عنوان یک زیر سیستم است.فاده می‌شود.

در واقع این است.انداردها چگونگی ایجاد اتصال میان پریزهای شبکه و نقاط مرکزی شبکه را مشخص می نمایند. جهت انجام اتصال، کابل‌های موجود در اتاق‌های کاری ابتدا به پچ پنل (Patch Panel)‌های موجود در اتاق تجهیزات متصل شده (این پچ پنل‌ها معمولاً دارای عرضی به اندازه اینچ می‌باشند و مطابق با رک‌های اینچ ساخته می‌شوند)و سپس به کمک کابل‌هایی کوتاه (با نام پچ کرد PatchCord) به سوییچ شبکه یا سوییچ‌های تلفن متصل می گردد.

چون در این ساختار، است.انداردها تعیین‌کنندهٔ اصول و روش‌های کار می‌باشند، بنابراین هیچ گونه تضاد یا ناساز گاری در ساختار این سیستم دیده نخواهد شد. این بدین معناست که شبکه می‌تواند از تجهیزات تولید شده توسط سازندگان مختلف (چه تجهیزات نرم افزاری و چه سخت افزاری) حمایت نموده و بدون نیاز به تمرکز بر روی یک سازنده خاص (یا یک مارک خاص) به کار خود ادامه دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Dizin