Contactor In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کنتاکتور (Contactor) یک وسیله کنترلی الکترومکانیکی است. که برای ایجاد یا قطع ارتباط بین بار و منبع تغذیه است.فاده می‌شود. است.فاده از کنتاکتور شبیه به رله است.. اما دستگاه مورد است.فاده برای کاربردهایی با جریان بالاتر به عنوان کنتاکتور و دستگاه مورد است.فاده در موارد جریان پایین‌تر به عنوان رله شناخته می‌شود.

همان طور که در شکل می بینید کنتاکتور به عنوان یکی از اجزای اصلی مدار قدرت در مسیر انتقال جریان الکتریکی به مصرف کننده (مثلا موتور) قرار می‌گیرد. حفاظت بالادستی (مثلا فیوز مینیاتوری یا کلید اتومات) و حفاظت پایین دستی (بیمتال) قبل و بعد کنتاکتور ممکن است. است.فاده شود.

یک میدان الکترومغناطیسی هنگام انرژی‌دار شدن سیم‌پیچ الکترومغناطیسی تولید می‌شود. همان‌طور که در ساختار کنتاکتور مشاهده کردیم، کنتاکت متحرک کنتاکتور به بوبین (میله فلزی) آهنربا متصل می‌شود. هنگامی که میدان الکترومغناطیسی تولید می‌شود، به بوبین نیرو وارد شده و به سمت کنتاکت ثابت جابه‌جا می‌شود. نیروی تولید شده توسط سیم‌پیچ بیشتر از نیروی فنر است.. تا زمانی که انرژی سیم‌پیچ تخلیه نشود، هر دو کنتاکت در این موقعیت باقی می‌مانند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan