Contactor In Lavasan ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




جریان اتصال کوتاه: مقدار ماکزیمم جریان در لحظه اتصال کوتاه که ممکن است. باعث آسیب در کنتاکتور شود به جریان اتصال کوتاه ضربه ای معروف است.. (Is) همچنین مقدار مؤثر جریان اتصال کوتاه که کلید برای مدت یک ثانیه قادر به تحمل آن است.، جریان یک ثانیه ای یا جریان نامی زمان کم نامیده می شود و با Ith (Is) مشخص می گردد.

کنتاکت های کمکیِ کنتاکتورها در مدارهای کنترل است.فاده می شوند و با رده بندی های کنتاکت NEMA برای کار مدار هدایتگرِ (pilot circuit) مورد نیاز رده بندی می شوند. این کنتاکت ها بطور معمول در مدارهای موتوری است.فاده نمی شوند. قاعده نام گذاری به این صورت است. که یک حرف نوشته می شود و در ادامه یک عدد رقمی قرار می گیرد، حرف تعین کننده رده بندی جریان کنتاکت ها و نوع جریان (مثلاً AC یا DC) است. و عدد، مقادیر ولتاژ بیشینه طراحی شده را مشخص می کند.

سوئیچ تیغه چاقو در اواخر دهه مورد است.فاده قرار گرفت. این احتمالا اولین کنتاکتوری بود که برای کنترل (استارت یا توقف) موتورهای الکتریکی است.فاده می شد. سوئیچ از یک نوار فلزی تشکیل شده بود که روی یک کنتاکت قرار می گرفت. این کلید دارای اهرمی برای پایین کشیدن یا فشار دادن سوئیچ به بالا بود. در آن زمان ، یک فرد مجبور بود دستگاه را با ایستادن در کنار آن ، در حالت بسته قرار دهد. مشکلاتی که این نمونه داشت عدم سرعت در سوییچینگ و همچنین عدم کنترل آرک های در نتیجه باز و بسته شدن و فرسودگی بالای کنتاکت ها بود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Lavasan