Contactor In Pishva ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ماده مورد است.فاده برای ساخت کنتاکت‌هااز مقاومت قوس پایدار و مقاومت در برابر جوش بالایی برخوردار است.. این مواد باید در برابر فشار مکانیکی، ساییدگی و قوس مقاومت کنند. مقاومت این ماده تا حد ممکن کم است.، زیرا جریان کامل بار از کنتاکت‌ها عبور می‌کند. برای کاربردها جریان پایین، این کنتاکت‌ها از اکسید کادمیوم نقره و نیکل نقره ساخته شده و برای کاربردهای جریان بالا و جریان DC، از اکسید قلع نقره ساخته شده‌اند.

یکی از مهم ترین بخش های کنتاکتور تیغه های آن است. که به دو صورت متحرک و ثابت است.. امتداد تیغه های ثابت در بالا و پایین کنتاکتور به صورت ترمینال های قدرت بیرون آمده اند. تیغه های متحرک متصل به هسته آهنی است. که با برق دار شدن بوبین حرکت کرده و تیغه های بالا را به تیغه های پایین وصل می کنند. این تیغه های اصلی به همراه ترمینال های قدرت مسیر جریان اصلی در کنتاکتور را فراهم می کنند.

این قسمت از کنتاکتور حائز اهمیت است.. از جهت این که هم قسمت متحرک و تحمل تنش های مکانیکی ناشی از ضربه های قطع و وصل را باید تحمل کند و هم اینکه باید حفاظت لازم از ورود گرد و غبار را داشته باشد. جنس بدنه کنتاکتور از نایلون و باکالیت (که است.قامت بیشتری دارد) و پلیمر ترموست (که مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارد) تشکیل شده است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva