Contactor In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




حرارت تولید شده توسط این قوس الکتریکی بسیار زیاد است.، و در نهایت باعث می شود که فلزِ روی کنتاکت با جریان جا به جا شود. دمای به شدت بالای قوس (ده ها هزار درجه سلسیوس) مولکول های گازی اطراف را می شکافد و اُزون، کربن مونوکسید و ترکیبات دیگری به وجود می آورد. انرژی قوس اندک اندک فلز کنتاکت را نابود می کند، و باعث می شود که برخی مواد به صورت ذرات ریز به هوا بگریزند. این فعالیت باعث می شود که مواد درون کنتاکت ها به مرور زمان فرسوده شوند، که در نهایت منجر به خرابی دستگاه می شود. برای مثال، کنتاکتی که به شکل مناسب به کار بسته شده باشد، هنگام کار با اتصال برق عمر مفیدی بین هزار تا هزار عملیات خواهد داشت؛ چیزی که بسیار کمتر از عمر مکانیکی (غیر برقی) همین دستگاه است. که می تواند بیش از میلیون عملیات باشد.

همان طور که بیان شد کنتاکتور شامل کنتاکت اصلی و کنتاکت کمکی است. . کنتاکت اصلی و کنتاکت کمکی از نظر ساختار مشابه یکدیگر هستند اما عملکرد متفاوتی دارند. از کنتاکت اصلی برای قطع و وصل مدار الکتریکی در توان بالا است.فاده می شود. اما کنتاکت های کمکی عملکرد کنترلی دارند و سیگنال خروجی تولید می کنند. هم چنین می توان از طریق کنتاکت های کمکی ابزار های دیگر مثل رله را به کنتاکتور متصل کرد یا چندین کنتاکتور را به طور سری یا موازی به یکدیگر وصل کرد.

تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City