Contactor In Sharyar ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کنتاکتور بر اساس کاربرد و بار متصل به تعداد کنتاکت‌های مختلفی دارد. به طور کلی، این کنتاکت‌ها در دو حالت «معمولاً باز» (Normally Open) یا NO و «معمولاً بسته» (Normally Closed) یا NC قرار می‌گیرند. متداول‌ترین کاربرد کنتاکتور در است.ارتر است. که برای روشن و خاموش کردن تجهیزاتی مانند موتور، ترانسفورماتور و غیره به کار می‌رود.

آنطور که در است.اندارد ICS NEMA ذکر شده، رده بندی های اسب بخار بر اساس ولتاژ و ویژگی های معمول موتور القایی و چرخه کار انجام می شود. چرخه های کار است.ثنایی یا انواع ویژه موتو ممکن است. اندازه است.ارتر NEMA ی متفاوتی از رده بندی اسمی نیاز داشته باشند. دستورالعمل تولید کننده جهت راهنمایی برای انتخاب بارهای غیر موتوری، مثلاً نور افکنی گداخته یا خازن های اصلاح ضریب توان، است.فاده می شود. کنتاکتورها برای موتورهای مدیوم-ولتاژ (بیشتر از ولت) طبق ولتاژ و ظرفیت جریان رده بندی می شوند.

بیشتر کنتاکت های کنترل موتور در ولتاژهای پایین ( ولت و کمتر) کنتاکتورهای شکست هوا (air break) هستند؛ هوا با فشار جو کنتاکت ها را محاصره می کند و هنگام ایجاد اختلال در مدار قوس را خاموش می کند. کنترلگرهای موتور AC مدیوم-ولتاژِ مدرن، از کنتاکتورهای خلاء است.فاده می کنند. کنتاکتورهای AC ولتاژ بالا (بیشتر از ولت) ممکن است. از خلاء یا یک گاز بی اثر در اطراف کنتاکت ها است.فاده کنند. کنتاکتورهای DC ولتاژ بالا (بیشتر از ولت) برای شکستن (break) انرژی قوس همچنان به هوای درون مجراهای قوسی (arc chute) ای که بطور ویژه برای این کار طراحی شده اند وابسته هستند. لوکوموتیوهای الکتریکی ولتاژ بالا را می توان با مدارشکن های نصب شده روی سقف که توسط هوای فشرده فعال می شوند، از تغذیه ایزوله کرد. همین تغذیهِ هوایی را می توان برای “دمیدن” در هر قوسی که شکل بگیرد (و خاموش کردن آن)، است.فاده نمود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sharyar