Contactor In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به عبارت دیگر با القای ولتاژ در حلقه اتصال کوتاه شده، جریانی از آن خواهد گذشت و این جریان شاری را تولید می کند که با شار اصلی درجه اختلاف فاز دارد و باعث می شود که شار در هسته هیچگاه صفر نشده، در هسته دائما شار وجود داشته باشد و نیروی دائمی در بخش ثابت و متحرک هسته را به هم متصل نگه دارد. ولتاژ تغذیه بوبین متفاوت است. و از تا ۸ ولت ساخته شده است.. در اکثر کشور های صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتور را زیر ولتاژ حفاظت شده ۵ ولت انتخاب می کنند و یا برای تغذیه مدار فرمان، از ترانسفورماتور مجزا کننده است.فاده می کنند.

NEMA بزرگترین انجمن تجاری تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در ایالات متحده است.. NEMA تولیدکنندگان را تشویق به است.انداردسازی اندازه فریم می کند تا به کاربران اجازه دهد قطعات الکتریکی را از تولیدکنندگان مختلف با اطمینان و بدون هیچ زحمتی و ارجاع متقابل مشخص کرده ، خریداری و نصب کنند. کنتاکتورهای NEMA همچنین با عوامل ایمنی فراتر از رتبه بندی طراحی (بزرگ) ، تا درصد طراحی شده اند. NEMA در درجه اول است.اندارد آمریکای شمالی است..

ماده مورد است.فاده برای ساخت کنتاکت‌هااز مقاومت قوس پایدار و مقاومت در برابر جوش بالایی برخوردار است.. این مواد باید در برابر فشار مکانیکی، ساییدگی و قوس مقاومت کنند. مقاومت این ماده تا حد ممکن کم است.، زیرا جریان کامل بار از کنتاکت‌ها عبور می‌کند. برای کاربردها جریان پایین، این کنتاکت‌ها از اکسید کادمیوم نقره و نیکل نقره ساخته شده و برای کاربردهای جریان بالا و جریان DC، از اکسید قلع نقره ساخته شده‌اند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City