Contactor In Tehran ( Sale, implementation consultation )

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.

محرک اصلی حرکت در کنتاکتور همین بوبین است.. با برق دار شدن آن به خاطر خاصیت مغناطیسی حرکت مکانیکی ایجاد می شود و تیغه ها حرکت می کنند. همان طور که گفتیم بوبین دو نوع اصلی AC و DC دارد که هر کدام از این ها انواع مختلفی دارند. مثلا پر کاربردترین های این بوبین ها ولت یا ولت DC و برای AC هم ولت و ولت.

NEMA بزرگترین انجمن تجاری تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در ایالات متحده است.. NEMA تولیدکنندگان را تشویق به است.انداردسازی اندازه فریم می کند تا به کاربران اجازه دهد قطعات الکتریکی را از تولیدکنندگان مختلف با اطمینان و بدون هیچ زحمتی و ارجاع متقابل مشخص کرده ، خریداری و نصب کنند. کنتاکتورهای NEMA همچنین با عوامل ایمنی فراتر از رتبه بندی طراحی (بزرگ) ، تا درصد طراحی شده اند. NEMA در درجه اول است.اندارد آمریکای شمالی است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran