Sale Electro-Motor In Abas abad Industrial City

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



معمولاً سرعت به وسیله ولتاژ متغیر یا عبور جریان و با است.فاده از تپها که نوعی کلید تغییر دهنده وضعیت سیم پیچ هستند در سیم پیچی موتور یا با داشتن یک منبع ولتاژ متغیر ، کنترل می شوند. بدلیل اینکه این نوع از موتور می‌تواند در سرعتهای پایین گشتاوری زیاد ایجاد کند، معمولاً کاربرد ابن الکتروموتور جاهایی نظیر لکوموتیوها است..

استفاده از این نوع موتور در کاربردهایی مانند لوکوموتیوها ، که آنها موتور آسنکرون نامیده می شوند، روز به روز در حال افزایش هستند. در موتور سنکرون است.، موتور به طوری که در زمان با میدان مغناطیسی دوار ناشی از برق AC سه فاز ، به گردش در آید.از موتورهای سنکرون می‌توانیم به عنوان مولد جریان است.فاده کنیم.

تمام الکتروموتورها بر اساس چرخش نیروی جاذبه و دافعه الکترومغناطیسی می‌چرخند و نیرو و گشتاور لازم برای کارهای ما را ایجاد می‌کنند. الکتروموتورهای DC کلکتور دارند و در حال چرخش همواره تعیین می کنند جریان باید به کدام دسته سیم پیچی وارد شود تا میدان مغناطیسی یا شدت و جهت مناسب در محل مناسبی از روتور یا آرمیچر ایجاد شود تا الکتروموتور بچرخد. در الکتروموتورهای AC و الکتورموتورهای BLDC این توالی سه فاز و چرخش میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سه فاز است. که باعث چرخش الکتروموتور می شود. هر دوی الکتروموتورهای AC و DC می‌توانند میدان الکتریکی خود را از یک مغناطیس دایمی (Permanent Magnet &#; PM) تامین کنند که در اینصورت در



( Sale ) `s other