Sale Electro-Motor In Islamshahr

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سرعت موتورهای AC در ابتدا به فرکانس تغذیه وابسته است. و تفاوت در سرعت چرخش بین روتور و میدان است.اتور ، گشتاور بوجود آمده ی موتور را مشخص می نماید. تغییر سرعت در این نوع از موتورها را می‌توان با دارا بودن دسته سیم پیچها یا قطب هایی در موتور که با شروع و متوقف کردن شان سرعت میدان دوار مغناطیسی باعث عوض شدن می شود.

در زمان راه اندازی ، خازن و سیم پیچ راه اندازی از طریق یک دسته از کنتاکت های تحت فشار فنر بر روی کلید گریز از مرکز دوار ، به منبع برق متصل می گردد. خازن به افزایش گشتاور راه اندازی موتور کمک می نماید. زمانی که موتور به سرعت نامی خود دست پیدا کند، کلید گریز از مرکز فعال می گردد و دسته ی کنتاکت ها فعال می گردد، خازن و سیم پیچ راه انداز که به صورت سری شده را از منبع برق جدا می‌ کند، در این هنگام موتور تنها با سیم پیچ اصلی کار می نماید. کاربرد الکتروموتور تکفاز بسیار گسترده است. و در صنایع کوچک و خانگی به وفور از آن است.فاده می شود. کاربرد موتور تکفاز تک خازن بیشتر در تجهیزاتی است. که برای راه اندازی گشتاور بالایی نیاز ندارند مانند پمپ و دمنده های سانتریفیوژ.

- است.اتورStator: است.اتور از تعداد زیادی ورق نازک عموما آلومینیومی که بر روی هم قرار گرفته و از دو طرف محکم می شوند تشکیل شده است.. است.اتور قسمت ثابت موتور بوده که عموما دارای سیم پیچی می باشد و با عبور جریان الکتریسیته از آن باعث ایجاد میدان مغناطیسی می گردد.



( Sale ) `s other