implementation consultation Electro-Motor In Islamshahr

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تمام انواع الکتروموتورها به کمک درایو یا کنترلرشان می‌توانند در هنگام کم کردن سرعت یا مثلا در سراشیبی ها یا در زمان ترمز کردن، تبدیل به ژنراتور شوند و بجای تلف کردن انرژی جنبشی ماشین آن را بازیافت کنند و باتری را شارژ کنند.

در صورتی که روی ماشین شما قبلا نوع خاصی از الکتروموتور وجود داشته است. و دیگر قابل است.فاده نیست، با توجه به موجود بودن درایو آن الکتروموتور روی ماشین، بهتر است. از همان نوع قبلی الکتروموتور است.فاده کنید. اما در صورتی که قصد طراحی جدید دارید یا می خواهید کل سیستم ماشین قبلی را تغییر دهید، برای کاربردهای صنعتی و حمل و نقل کارخانه ها مثل لیفتراک ها و یدک کش ها و اسکرابرها و … الکتروموتور آسنکرون AC Asynchronous بهترین انتخاب است.. برای کاربردهای صنعتی اگر راندمان بالاتری مد نظر باشد یا اگر الکتروموتور را برای خودرو برقی جاده ای نیاز داریم، می توانیم از الکتروموتورهای پیشرفته مغناطیس دایم AC Synchronous IPM است.فاده کنیم.

سرعت موتورهای AC در ابتدا به فرکانس تغذیه وابسته است. و تفاوت در سرعت چرخش بین روتور و میدان است.اتور ، گشتاور بوجود آمده ی موتور را مشخص می نماید. تغییر سرعت در این نوع از موتورها را می‌توان با دارا بودن دسته سیم پیچها یا قطب هایی در موتور که با شروع و متوقف کردن شان سرعت میدان دوار مغناطیسی باعث عوض شدن می شود.



( implementation consultation ) `s other