implementation consultation Electro-Motor In Kharazmi Industrial City

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دستگاهی که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند را الکتروموتور گویند. همانطور که مشاهده می کنید الکتروموتور ها به دو صورت خطی &#;linear&#; و دوار &#;rotary&#; هستند. اغلب موتورهای الکتریکی دوار هستند. در یک موتور دوار بخش متحرک که معمولاً داخل موتور می باشد و که به بخش دوار روتور و بخش ثابت که است.اتور گفته می‌شود. موتورهای الکتریکی شامل آهنرباهای الکتریکی هستند که بر روی یک قاب که اغلب به اشتباه آرمیچر گفته می شود سیم پیچی شده اند. در حقیقت آرمیچر آن بخش از موتور می باشد که به آن ولتاژ ورودی اعمال می گردد یا آن بخش از ژنراتور می باشد که در آن ولتاژ خروجی ایجاد بوجود می آید. با توجه به طراحی موتور ، هر کدام از بخشهای روتور یا است.اتور می‌توانند به عنوان آرمیچر باشد.

معمولاً سرعت به وسیله ولتاژ متغیر یا عبور جریان و با است.فاده از تپها که نوعی کلید تغییر دهنده وضعیت سیم پیچ هستند در سیم پیچی موتور یا با داشتن یک منبع ولتاژ متغیر ، کنترل می شوند. بدلیل اینکه این نوع از موتور می‌تواند در سرعتهای پایین گشتاوری زیاد ایجاد کند، معمولاً کاربرد ابن الکتروموتور جاهایی نظیر لکوموتیوها است..

- روتورRotor: بخش متحرک موتور بوده که با تاثیر از میدان مغناطیسی ایجاد شده است.اتور با نیروی الکترومغناطیس به حرکت و چرخش درآمده و در نهایت باعث گردش شافت می گردد. با گردش شافت امکان انتقال حرکت و نیرو به تجهیزات دیگر فراهم می شود.



( implementation consultation ) `s other