implementation consultation Electro-Motor In Rodhen

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



استفاده از این نوع موتور در کاربردهایی مانند لوکوموتیوها ، که آنها موتور آسنکرون نامیده می شوند، روز به روز در حال افزایش هستند. در موتور سنکرون است.، موتور به طوری که در زمان با میدان مغناطیسی دوار ناشی از برق AC سه فاز ، به گردش در آید.از موتورهای سنکرون می‌توانیم به عنوان مولد جریان است.فاده کنیم.

سرعت موتورهای AC در ابتدا به فرکانس تغذیه وابسته است. و تفاوت در سرعت چرخش بین روتور و میدان است.اتور ، گشتاور بوجود آمده ی موتور را مشخص می نماید. تغییر سرعت در این نوع از موتورها را می‌توان با دارا بودن دسته سیم پیچها یا قطب هایی در موتور که با شروع و متوقف کردن شان سرعت میدان دوار مغناطیسی باعث عوض شدن می شود.

یک نمونه از انواع موتورهای DC میدان سیم پیچی شده موتور یونیورسال می باشد. نام این گونه از موتورها بر این اساس است. که این موتورها را می‌توان هم با جریان DC و هم AC بکار برد، اگر چه که اغلب این موتورها با تغذیه AC کارمی نمایند. اصول کار این موتورها بر این اساس می باشد که وقتی یک موتور DC میدان سیم پیچی شده به جریان متناوب وصل می‌شود، جریان هم در سیم پیچی میدان و هم در سیم پیچی همزمان تغییر می ‌کند و بنابراین نیروی مکانیکی بوجود آمده همواره بدون تغییر می باشد. در عمل موتور بایستی به صورتی طراحی گردد تا با جریان AC سازگاری داشته باشد و موتور نهایی معمولا دارای کارایی کمتری نسبت به یک موتور معادل DC خالص خواهد بود.



( implementation consultation ) `s other