implementation consultation Electro-Motor In lalezar market

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یک نمونه از انواع موتورهای DC میدان سیم پیچی شده موتور یونیورسال می باشد. نام این گونه از موتورها بر این اساس است. که این موتورها را می‌توان هم با جریان DC و هم AC بکار برد، اگر چه که اغلب این موتورها با تغذیه AC کارمی نمایند. اصول کار این موتورها بر این اساس می باشد که وقتی یک موتور DC میدان سیم پیچی شده به جریان متناوب وصل می‌شود، جریان هم در سیم پیچی میدان و هم در سیم پیچی همزمان تغییر می ‌کند و بنابراین نیروی مکانیکی بوجود آمده همواره بدون تغییر می باشد. در عمل موتور بایستی به صورتی طراحی گردد تا با جریان AC سازگاری داشته باشد و موتور نهایی معمولا دارای کارایی کمتری نسبت به یک موتور معادل DC خالص خواهد بود.

الکتروموتورهای AC Asynchronous ساختار بسیار مستحکمی دارند و نیاز به نگهداری و تعمیرات خیلی کمتری نسبت به بقیه الکتروموتورها دارند. با کمک درایوهای خود گشتاور راه اندازی و کلا پاسخ گشتاوری بسیار خوبی دارند و برای تغییر جهت حرکت نیازی به کنتاکتور ندارند و با این مزایا، بعلاوه قیمت خیلی کمتر آنها نسبت به سایر الکتروموتورها، بطور کامل جای الکتورموتورهای DC را در تمام صنایع از جمله در خودروهای تغذیه شونده از باتری مانند لیفتراک های برقی گرفته اند.

- است.اتورStator: است.اتور از تعداد زیادی ورق نازک عموما آلومینیومی که بر روی هم قرار گرفته و از دو طرف محکم می شوند تشکیل شده است.. است.اتور قسمت ثابت موتور بوده که عموما دارای سیم پیچی می باشد و با عبور جریان الکتریسیته از آن باعث ایجاد میدان مغناطیسی می گردد.



( implementation consultation ) `s other