Buy Electronic waste In Parand Industrial City

Electronic waste-1
Electronic waste-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



الکترونیک پر از مواد ارزشمند از جمله مس، قلع، آهن، آلومینیوم، سوخت های فسیلی، تیتانیوم، طلا و نقره است.. بسیاری از مواد است.فاده شده در ساخت این دستگاه های الکترونیکی را می توان بازیافت، است.فاده مجدد و بازیافت، از جمله پلاستیک، فلزات و شیشه. در گزارش، اپل اعلام کرد که در سال ، از آیفون های بازیافت شده، مکینتاش و iPads ها، پوند طلای میلیون دلاری را بازیابی کرد.

بازیافت زباله های الکترونیکی یک صنعت رشد است. که حجم فزاینده ای از جریان های الکترونیکی را در سراسر جهان افزایش می دهد. اما تعداد روزافزون مقررات مربوط به بازیافت زباله های الکترونیکی باعث ایجاد موانع متعدد ورود به صنعت می شود. برای درک انواع مختلف کسب و کارهای بازیافت زباله الکترونیکی، میزان نیاز سرمایه گذاری، زمان و هزینه صدور گواهینامه، امنیت سایت، بهداشت و ایمنی و سایر اطلاعات مرتبط،

ما در حال ایجاد اتلاف الكترونیكی با نرخ سريع هستیم. برخی از رایج ترین رایانه های الکترونیکی عبارتند از تلفن های همراه (هر ماه جایگزین)، کامپیوترهای رومیزی (هر دو سال یکبار جایگزین)، پخش کننده های قابل حمل قابل حمل (جایگزین هر / سال)، دستگاه پخش DVD (جایگزین هر / سال)، چاپگر (جایگزین هر + سال) و تلویزیون (جایگزین هر + سال).



( Buy ) `s other