Buy Electronic waste In qarchak Industrial City

Electronic waste-1
Electronic waste-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با توجه به EPA، بازیابی یک میلیون لپ تاپ می تواند انرژی الکتریکی را که می تواند سالانه ، خانوار ایالات متحده را اجرا کند، صرفه جویی کند. EPA همچنین اعلام کرد که با بازیافت یک میلیون تلفن همراه، می توانیم پوند طلا، پوند نقره و ، پوند مس و پوند پالادیوم را بازیابی کنیم.

یک آهنربا سربار قدرتمند آهن و فولاد را از جریان زباله در نوار نقاله جدا می کند. مواد فلزی جدا شده سپس برای فروش به عنوان فولاد بازیافتی آماده می شوند. پردازش بیشتر مکانیکی آلومینیوم، مس و تخته مدار را از جریان مواد جدا می کند که در حال حاضر بیشتر پلاستیک است.. سپس، برای جداسازی شیشه ای از پلاستیک، تکنولوژی جداسازی آب است.فاده می شود. بازرسی ویژوال و مرتب سازی دستی کیفیت مواد است.خراج شده را بهبود می بخشد. جریانهای جدا شده از آلومینیوم، مس و صفحات مدار جمع آوری شده و برای فروش به عنوان مواد اولیه بازیافت شده آماده می شوند. فن آوری های جداسازی پیشرفته در روند است.فاده می شود. گام نهایی در فرایند جداسازی هر گونه باقی مانده های فلزی باقی مانده از پلاستیک ها را است.خراج و است.خراج می کند تا جریان بیشتری را تصفیه کند.

طبق گفته شرکت تحقیقاتی فن آوری، Gartner در سال تنها . میلیارد تلفن همراه در سراسر جهان فروخته شد. این تقریبا برای هر چهار نفر زنده است.. هر سال میلیون ها دستگاه الکترونیکی مانند تلفن های همراه، تلویزیون، رایانه، لپ تاپ ها و تبلت ها به پایان عمر مفید خود می رسند.



( Buy ) `s other