تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیونهای سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید میکرد. ولی همیشه به عنوان برند کامیونسازی معروف بود. سال ۸ شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. کلید این ورود، با اولین سدان، که بینگیو نام داشت خورد. JAC رسماً وارد بازار خودروهای سواری شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل میشد. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت میکرد.
شروع کار برند جک به سال بر میگردد. زمانی که کارخانه اتومبیلسازی JAC هیفی در آنهوای چین تأسیس شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید میکرد. اولین کامیون .۵ تنی JAC در آوریل سال ۸ تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد.
شرکت جک به این محصولات بسنده نمیکند و پا را فراتر میگذارد. سبد محصولاتش را با اضافه کردن خودروهای MPV بزرگتر میکند. خط تولید این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال راهاندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد.
پس از تولید کامیونهای سنگین، در سال ، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیونهای سنگین ادامه میداد تا اینکه در سال ، اولین کامیون سبک با نام HFC را در خط تولید کارخانه خود قرار داد. این کامیون بسیار باکیفیت و به روز بود و تا کنون بالغ بر ۵ واحد از آن به فروش رفته است.. اینگونه بود که تولید کامیونهای سبک چینی هم در کارخانه JAC کلید خورد.
JAC برای عقب نماندن از قافله شرکتهای خودروسازی دیگر، تصمیم میگیرد با توجه به علاقه مردم به خودروهای آفرود، به این بازار هم نفوذ کند. پس خط تولید خودروهای SUV خود را در سال راهاندازی میکند و اولین خودروی آفرود خود را با نام Rein تولید میکند. این اولین آفرود تمام چینی آن زمان بود. در همان سال هم مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک-ژاپن را هم تأسیس میکند.