پس از تولید کامیونهای سنگین، در سال ، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیونهای سنگین ادامه میداد تا اینکه در سال ، اولین کامیون سبک با نام HFC را در خط تولید کارخانه خود قرار داد. این کامیون بسیار باکیفیت و به روز بود و تا کنون بالغ بر ۵ واحد از آن به فروش رفته است.. اینگونه بود که تولید کامیونهای سبک چینی هم در کارخانه JAC کلید خورد.
تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیونهای سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید میکرد. ولی همیشه به عنوان برند کامیونسازی معروف بود. سال ۸ شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. کلید این ورود، با اولین سدان، که بینگیو نام داشت خورد. JAC رسماً وارد بازار خودروهای سواری شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل میشد. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت میکرد.
خودروسازی بزرگ JAC، محصولاتش را به ایران هم وارد کرده است.. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، از سال وارد ایران شد. شرکت کرمان موتور واردات و مونتاژ محصولات JAC را بر عهده دارد. از محصولات این شرکت خودروسازی در ایران میتوان به خودروهای زیر اشاره کرد:
شروع کار برند جک به سال بر میگردد. زمانی که کارخانه اتومبیلسازی JAC هیفی در آنهوای چین تأسیس شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید میکرد. اولین کامیون .۵ تنی JAC در آوریل سال ۸ تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد.
تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیونهای سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید میکرد. ولی همیشه به عنوان برند کامیونسازی معروف بود. سال ۸ شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. کلید این ورود، با اولین سدان، که بینگیو نام داشت خورد. JAC رسماً وارد بازار خودروهای سواری شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل میشد. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت میکرد.