Sale Fireproof Teflon In Damavand

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تفلون، بازاریابی تجاری پلی‌تترافلوئوروایتیلن (PTFE) است. و به دلیل خواص متفاوت خود، یک جایگزین مناسب برای موادی است. که در برابر حرارت و آتش حساس هستند. یکی از کاربردهای عمده تفلون نسوز در صنعت آشپزی و غذاپزی است.. این ماده به دلیل خاصیت ضد چسبی و مقاومت در برابر حرارت، در ساخت یا پوشش دستگاه‌های پخت و پز، ماهیچه‌های ماهیگیری، قابلمه‌ها و سینی‌های فر است.فاده می‌شود. ضد چسب بودن تفلون در زمان پخت و پز ضمانت می‌کند که غذا به سطح محصول متصل نشده و انتقال بیشتری از حرارت را به فرآیند پخت و پز ارائه می‌دهد.

 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.

بدأت شركتنا أنشطتها في مقاطعة خراسان في عام لتحقيق الاكتفاء الذاتي الوطني في مجال آلات صناعة الأغذية والمساعدة في رفع كمية وجودة منتجي الأغذية. تعتقد الشركة أن مهمتها هي المساعدة في الحفاظ على صحة المجتمع وزيادة هذه الصحة



( Sale ) `s other