Sale Fireproof Teflon In Payetakht Industrial City

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با توجه به ویژگی‌های خاص ورق تفلونی خالص، این ورق به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد . به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی دارد، به عنوان یک راه‌حل ایمن، مطمئن و موثر در جلوگیری از خطرات مختلف به کار می‌رود .

بدأت شركتنا أنشطتها في مقاطعة خراسان في عام لتحقيق الاكتفاء الذاتي الوطني في مجال آلات صناعة الأغذية والمساعدة في رفع كمية وجودة منتجي الأغذية. تعتقد الشركة أن مهمتها هي المساعدة في الحفاظ على صحة المجتمع وزيادة هذه الصحة

با توجه به خواص منحصر به فرد PTFE و کاربردهای وسیع آن در صنایع مختلف، این ماده به عنوان یک ماده بسیار مهم و جانمایی در جهت پیشرفت و فناوری مدرن محسوب می‌شود. خواص تفلون نسوز شامل مقاومت بالا به حرارت، پوسیدگی و خوردگی، خاصیت غیر چسبندگی و الکتریکی مناسب است. که باعث شده است. PTFE در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، غذا، پزشکی و الکترونیک به خوبی جای خود را پیدا کند. در آینده، پیشرفت‌های بیشتر در تحقیقات و تکنولوژی قابل انتظار است. که به توسعه کاربردهای جدید و بهبود مواد PTFE کمک خواهد کرد. این روند، به همراه با است.فاده مسئولانه از مواد زیستی و حفظ محیط زیست، امکان فراهم آوردن ابزارها و محصولاتی با کیفیت و با عمر طولانی برای جامعه را فراهم می‌کند.



( Sale ) `s other