Sale Fireproof Teflon In Sahand Industrial City

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



لوله‌های تفلون نسوز یک نوع لوله با روکشی از مواد تفلون نسوز هستند که در صنایع مختلف، به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی که دارند، مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، خوردگی، سایش و فشار، به عنوان جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

ورق تفلونی خالص به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، خشکی، مواد شیمیایی و سایر عوامل صنعتی، به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که این ورق به دلیل خصوصیاتی که دارد، مانند عدم چسبندگی به سایر مواد، عدم جذب آب، مقاومت بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی، به عنوان یک راه‌حل مناسب در صنایع گوناگون به کار می‌رود . از جمله صنایعی که ورق تفلونی خالص در آن‌ها به کار می‌رود، می‌توان به صنایع شیمیایی، الکترونیک، خودروسازی، نفت و گاز و پزشکی اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های خاص ورق تفلونی خالص، این ورق به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد . به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی دارد، به عنوان یک راه‌حل ایمن، مطمئن و موثر در جلوگیری از خطرات مختلف به کار می‌رود .



( Sale ) `s other