Sale Fireproof Teflon In Salarieh Industrial City

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تفلون، بازاریابی تجاری پلی‌تترافلوئوروایتیلن (PTFE) است. و به دلیل خواص متفاوت خود، یک جایگزین مناسب برای موادی است. که در برابر حرارت و آتش حساس هستند. یکی از کاربردهای عمده تفلون نسوز در صنعت آشپزی و غذاپزی است.. این ماده به دلیل خاصیت ضد چسبی و مقاومت در برابر حرارت، در ساخت یا پوشش دستگاه‌های پخت و پز، ماهیچه‌های ماهیگیری، قابلمه‌ها و سینی‌های فر است.فاده می‌شود. ضد چسب بودن تفلون در زمان پخت و پز ضمانت می‌کند که غذا به سطح محصول متصل نشده و انتقال بیشتری از حرارت را به فرآیند پخت و پز ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی های تسمه های نسوز مقاومت شیمیایی خوب است که در برابر اسیدها، قلیاها و همچنین حرارت مقاومت می کنند. این تسمه ها خاصیت دی الکتریک ثابت و اصطکاک پایینی دارند به همین دلیل از خاصیت عایق بالایی برخوردارند. تسمه های نسوز اندازه پایداری دارند و ضریب افزایش طول آنها کمتر از درصد می باشد.

 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.



( Sale ) `s other