Sale Fireproof Teflon In South of Tehran

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از ویژگی های تسمه های نسوز مقاومت شیمیایی خوب است که در برابر اسیدها، قلیاها و همچنین حرارت مقاومت می کنند. این تسمه ها خاصیت دی الکتریک ثابت و اصطکاک پایینی دارند به همین دلیل از خاصیت عایق بالایی برخوردارند. تسمه های نسوز اندازه پایداری دارند و ضریب افزایش طول آنها کمتر از درصد می باشد.

همچنین، PTFE در صنایع نفت و گاز، صنایع الکتروکیمیایی، صنعت پلیمری و بسیاری از دیگر صنایع نیز است.فاده می‌شود. به طور کلی، عدم چسبندگی، مقاومت در برابر حرارت و خوردگی، و خاصیت الکتریکی مناسب، PTFE را در صنایع گوناگون یک ماده بسیار مهم و بهینه می‌سازد.

ورق تفلونی خالص به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، خشکی، مواد شیمیایی و سایر عوامل صنعتی، به عنوان یک راه‌حل پوشش و محافظت در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که این ورق به دلیل خصوصیاتی که دارد، مانند عدم چسبندگی به سایر مواد، عدم جذب آب، مقاومت بالا در برابر حرارت، مواد شیمیایی و خوردگی، به عنوان یک راه‌حل مناسب در صنایع گوناگون به کار می‌رود . از جمله صنایعی که ورق تفلونی خالص در آن‌ها به کار می‌رود، می‌توان به صنایع شیمیایی، الکترونیک، خودروسازی، نفت و گاز و پزشکی اشاره کرد.



( Sale ) `s other