Sale Fireproof Teflon In qarchak Industrial City

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تفلون، بازاریابی تجاری پلی‌تترافلوئوروایتیلن (PTFE) است. و به دلیل خواص متفاوت خود، یک جایگزین مناسب برای موادی است. که در برابر حرارت و آتش حساس هستند. یکی از کاربردهای عمده تفلون نسوز در صنعت آشپزی و غذاپزی است.. این ماده به دلیل خاصیت ضد چسبی و مقاومت در برابر حرارت، در ساخت یا پوشش دستگاه‌های پخت و پز، ماهیچه‌های ماهیگیری، قابلمه‌ها و سینی‌های فر است.فاده می‌شود. ضد چسب بودن تفلون در زمان پخت و پز ضمانت می‌کند که غذا به سطح محصول متصل نشده و انتقال بیشتری از حرارت را به فرآیند پخت و پز ارائه می‌دهد.

بدأت شركتنا أنشطتها في مقاطعة خراسان في عام لتحقيق الاكتفاء الذاتي الوطني في مجال آلات صناعة الأغذية والمساعدة في رفع كمية وجودة منتجي الأغذية. تعتقد الشركة أن مهمتها هي المساعدة في الحفاظ على صحة المجتمع وزيادة هذه الصحة

تفلون نسوز یک خانواده از پلیمرهای فلزی هستند که از مواد شیمیایی با نام پلی تترا فلوئورو اتیلن (PTFE) ساخته شده‌اند. تفلون نسوز معمولاً به عنوان پوشش در تولید محصولات مختلف از جمله تجهیزات صنعتی، پزشکی، خودرو، آشپزخانه و &#; است.فاده می‌شود. این پوشش‌ها به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، در مقابل عوامل مختلف مانند حرارت، مواد شیمیایی و سایر شرایط سخت مقاومت بالایی دارند. تفلون نسوز برای است.فاده در بخش‌های مختلف صنعتی، به صورت مختلفی در دسترس است.. برخی از انواع تفلون نسوز عبارتند از:



( Sale ) `s other