Sale Fireproof textiles In Ayene varzan Industrial City

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تولید انرژی در جهان، به‌صورت مستمر و توقف‌ناپذیر، توسط پالایشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال انجام است.. همان‌طور که می‌دانید انرژی، به دودسته تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر تقسیم‌بندی می‌شود که متأسفانه این نیاز پرمصرف و ضروری جوامع، به اشکال گوناگون، هدر می‌رود. اما چه راه حلی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های تولید وجود دارد؟

پارچه های آزبست بسته به گریدی که دارند دارای مقاومت حرراتی تا ۵ درجه سانتی گراد است.. پارچه های آزبست هر سالانه در مقیاس بالا و کیفیت مناسب در ایران تولید می شود و به سایر کشورها صادر می شود. نکته ی بعدی در مورد پارچه های ازبست این است. که این پارچه ها دارای کاربرد متعددی هستند و  از جمله کاربردهای آن می توان به تهیه ی لباس ها و دستکش های صنعتی نسوز، عایق کاری و حررات گیری تاسیسات ساختمانی، کارخانه ها و دیگ های بخار اشاره کرد.

همچنین پارچه‌ نسوز شومر، از پنبه خالص ساخته شده ‌است که دارای خواص مطلوبی مانند قابلیت تنفس بالا و مدیریت رطوبت خوب است.. ثبات رنگ در این محصول نیز، طول عمر طولانی آن را تضمین می کند. به یاد داشته باشید که خاصیت ارتجاعی پارچه نسوز شومر، از حرکت طبیعی در حین کار روزانه پشتیبانی می کند. این امر در ترکیب با محتوای بالای پنبه، خواص پوشیدنی قانع کننده ای را برای کاربران، به همراه دارد.



( Sale ) `s other