Sale Fireproof textiles In Bijin Rey Industrial City

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پارچه های نسوز سرامیکی این امکان را به مهندسان و طراحان می دهند که راه حل های جدیدی در حررات های بالا برای مسائلی که پیش رو دارند خلق کنند ، به همین دلیل پارچه های سرامیکی دارای کاربردهای متنوعی است. که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم در درجه اول به خلوص آلومینیوم بستگی دارند. هیچ است.انداردی برای درجه خلوص آلومینیوم وجود ندارد. آهن و سیلیس از ناخالصی‌های عمده و اصلی آن هستند و آلومینیوم تولیدشده با فرآیند هال–هرولت از خلوص تجاری خوبی برخوردار است.. برای نخستین بار در ، آلومینیوم خالص (اپیژک) با فرایند الکترولیت سه لایه تولید شد. روش‌های تهیه آلومینیوم با درج خلوص بالاتر از این شامل پالایش ناحیه‌ای، تبلور بخشی و تهیه الکیل‌های آلومینیوم است.. امروزه آلومینیوم با خلوص / درصد تولید می‌شود. میزان مقاومت الکتریکی در دماهای پایین، معیاری برای تعیین خلوص آلومینیوم است..

آلومینیوم از عناصر اصلی تشکیل‌دهنده کانی‌ها و سنگ‌هاست. مقدار PH در میزان حلالیت آلومینیوم اهمیت دارد. در محیط با PH کمتر از /، این فلز در مقابل حلالیت مقاومت بسیار بالایی دارد. وجود ترکیبات سولفاته و فلورین در محیط، باعث افزایش حلالیت آلومینیوم می‌شود. آلومینیوم / سنگینی آهن و / سنگینی مس را داراست و مقاومت آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است.



( Sale ) `s other