Sale Fireproof textiles In Islamshahr

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پارچه های نسوز دارای مقاومت حرراتی بسیار زیادی هستند و همان طور که از نام آن ها پیداست غیر قابل سوختن و اشتعال هستند به طوری که حتی اگر در دمایی بالاتر از دمای آستانه ی تحمل شان قرار گیرند، بدون این که شعله ور شوند کم کم تجزیه و متلاشی می شوند.

پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان بسط غیر فلزی: پارچه های سیلیکونی دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حررات، خوردگی و قابلیت ارتجاع عالی و مناسبی که دارند در مواردی همچون صنایع آهن، فولاد، مهندسی شیمی، سیمان و صنعت نفت کاربرد دارد. همچنین به دلیل این که در برخی از صنایع از بسط فلزی برای لوله ها است.فاده می شود این کار موجب انبساط در اتصال و یا گسترش گرما می شود و این موجب اسیب زدن به لوله ها می شود برای جلوگیری از این آسیب ها می توان از پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان اتصال انعطاف پذیر لوله ها است.فاده کرد.

آلومینیوم از عناصر اصلی تشکیل‌دهنده کانی‌ها و سنگ‌هاست. مقدار PH در میزان حلالیت آلومینیوم اهمیت دارد. در محیط با PH کمتر از /، این فلز در مقابل حلالیت مقاومت بسیار بالایی دارد. وجود ترکیبات سولفاته و فلورین در محیط، باعث افزایش حلالیت آلومینیوم می‌شود. آلومینیوم / سنگینی آهن و / سنگینی مس را داراست و مقاومت آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است.



( Sale ) `s other