Sale Fireproof textiles In Kharazmi Industrial City

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم در درجه اول به خلوص آلومینیوم بستگی دارند. هیچ است.انداردی برای درجه خلوص آلومینیوم وجود ندارد. آهن و سیلیس از ناخالصی‌های عمده و اصلی آن هستند و آلومینیوم تولیدشده با فرآیند هال–هرولت از خلوص تجاری خوبی برخوردار است.. برای نخستین بار در ، آلومینیوم خالص (اپیژک) با فرایند الکترولیت سه لایه تولید شد. روش‌های تهیه آلومینیوم با درج خلوص بالاتر از این شامل پالایش ناحیه‌ای، تبلور بخشی و تهیه الکیل‌های آلومینیوم است.. امروزه آلومینیوم با خلوص / درصد تولید می‌شود. میزان مقاومت الکتریکی در دماهای پایین، معیاری برای تعیین خلوص آلومینیوم است..

آلومینیوم از عناصر اصلی تشکیل‌دهنده کانی‌ها و سنگ‌هاست. مقدار PH در میزان حلالیت آلومینیوم اهمیت دارد. در محیط با PH کمتر از /، این فلز در مقابل حلالیت مقاومت بسیار بالایی دارد. وجود ترکیبات سولفاته و فلورین در محیط، باعث افزایش حلالیت آلومینیوم می‌شود. آلومینیوم / سنگینی آهن و / سنگینی مس را داراست و مقاومت آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است.

پارچه نسوز شومر، با است.فاده از است.انداردهای جهانی تولید می شود تا محافظت بهینه خود در برابر گرما و آتش، ارائه دهد. از جمله این محصول در ساخت و تولید لباس های نسوز برای است.فاده در صنعت فولاد، صنعت فلزکاری و صنعت پتروشیمی و تولید لباس کار با مواد مذاب، لباس ضد حرارت و لباس ریخته گری است.فاده می شود تا حداکثر ایمنی برای کاربران به دست آید. پنبه سازگار با پوست در این محصول، بالاترین سطح راحتی هنگام است.فاده را تضمین می کند.



( Sale ) `s other