Sale Fireproof textiles In Malard

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.

یکی از شناخته شده ترین برزنت های ضد آتش پارچه ی برزنت نسوز است. که از جنس الیاف فایبرگلاس ساخته می شود ، این نوع پارچه های نسوز مقاومت مکانیکی بسیار خوبی دارند و می توانند تا ۵ درجه ی سانتی گراد درجه ی حرراتی را تحمل کنند از جمله کاربردهای این نوع پارچه ها می توان به است.فاده به عنوان عایق و لایه ی محافظ جوشکاری در صنایع ساختمانی ، عایق پشتبیان کوره  و عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری اشاره کرد.

کاربرد گستردۀ آلومینیوم و آلیاژهای به دلیل خواص ذاتی آن مانند چگالی پایین، رسانایی الکتریکی و دمایی بالا، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت بسیار آن نسبت به خوردگی است.. آلومینیوم خالص نرم است. و هیچ‌گونه مقاومتی ندارد، اما در ترکیب با دیگر عناصر برای ساختن آلیاژ، مقاومت آن‌ها را افزایش می‌دهد و خواص مفید و سودمندی را با آلیاژ می‌بخشد. آلیاژهای آلومینیوم سبک، مقاوم و با قابلیت شکل‌پذیری در بسیاری از فرآیندهای فلزکاری است.فاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان قالب‌گیری کرد، به هم جوش داد یا به‌راحتی تحت فرآیندهای ماشینی و دستگاهی قرار داد و انواع محصولات را تولید کرد.



( Sale ) `s other