Sale Fireproof textiles In Nasirabad Industrial City

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نوع دیگری از پارچه های نسوز، پارچه سیلیکا هستند ، این پارچه ها به دلیل این که دارای مقاومت حرراتی بسیار بالایی هستند و می توانند درجه ی حررات مداوم درجه سانتی گراد و درجه ی حررات لحظه ای تا درجه سانتی گراد را تحمل کنند در تولید راکت و موشک در صنایع هوا فضا کاربرد دارند. از جمله دیگر کاربردهای این نوع پارچه های نسوز می توان به جمع آوری گرد و غبار و تجهیزات تصفیه و همچنین است.فاده در تجهیزات آتش نشانی و حفط حررات مواد اشاره کرد.

پارچه های نسوز سرامیکی این امکان را به مهندسان و طراحان می دهند که راه حل های جدیدی در حررات های بالا برای مسائلی که پیش رو دارند خلق کنند ، به همین دلیل پارچه های سرامیکی دارای کاربردهای متنوعی است. که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.



( Sale ) `s other