Sale Fireproof textiles In Pardis

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نوع دیگری از پارچه های نسوز، پارچه سیلیکا هستند ، این پارچه ها به دلیل این که دارای مقاومت حرراتی بسیار بالایی هستند و می توانند درجه ی حررات مداوم درجه سانتی گراد و درجه ی حررات لحظه ای تا درجه سانتی گراد را تحمل کنند در تولید راکت و موشک در صنایع هوا فضا کاربرد دارند. از جمله دیگر کاربردهای این نوع پارچه های نسوز می توان به جمع آوری گرد و غبار و تجهیزات تصفیه و همچنین است.فاده در تجهیزات آتش نشانی و حفط حررات مواد اشاره کرد.

شرکت شومر با در نظر گرفتن شعار «افراد در معرض خطر تمرکز ما هستند» حفاظت از افرادی را در کانون کار خود در معرض حوادث مربوط به آتش هستند، وظیفه خود می داند. کارشناسان این مجموعه بر این باورند که نمی‌توان جلوی اتفاق را گرفت، اما می‌توان تمام تلاش خود را برای محافظت از مردم انجام داد. برای این منظور در ساخت و تولید انواع پارچه نسوز شومر، از است.انداردهای روز دنیا فراتر رفته و به عنوان یک مخاطب قابل اعتماد در دسترس همگان است..

نوعی دیگر از پارچه های نسوز، پارچه های فایبرگلاس هستند که همان طور که از نام آن ها پیداست از جنس الیاف فایبرگلاس ساخته شده اند و می توانند دمای بین تا ۵ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند ، نوعی دیگر از پارچه های فایبرگلاس یعنی فایبر فلون نیز می توانند دمای منفی تا مثبت ۸ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند. یعنی کاملا ضد آتش هستند.



( Sale ) `s other