Sale Fireproof textiles In Sharyar

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پارچه های آزبست بسته به گریدی که دارند دارای مقاومت حرراتی تا ۵ درجه سانتی گراد است.. پارچه های آزبست هر سالانه در مقیاس بالا و کیفیت مناسب در ایران تولید می شود و به سایر کشورها صادر می شود. نکته ی بعدی در مورد پارچه های ازبست این است. که این پارچه ها دارای کاربرد متعددی هستند و  از جمله کاربردهای آن می توان به تهیه ی لباس ها و دستکش های صنعتی نسوز، عایق کاری و حررات گیری تاسیسات ساختمانی، کارخانه ها و دیگ های بخار اشاره کرد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان بسط غیر فلزی: پارچه های سیلیکونی دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حررات، خوردگی و قابلیت ارتجاع عالی و مناسبی که دارند در مواردی همچون صنایع آهن، فولاد، مهندسی شیمی، سیمان و صنعت نفت کاربرد دارد. همچنین به دلیل این که در برخی از صنایع از بسط فلزی برای لوله ها است.فاده می شود این کار موجب انبساط در اتصال و یا گسترش گرما می شود و این موجب اسیب زدن به لوله ها می شود برای جلوگیری از این آسیب ها می توان از پارچه های نسوز سیلیکونی به عنوان اتصال انعطاف پذیر لوله ها است.فاده کرد.



( Sale ) `s other