Sale Fireproof textiles In South of Tehran

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پارچه نسوز به عنوان یک ماده با دوام و مقاوم در برابر حرارت، آتش سوزی و خوردگی، در صنایع مختلفی مانند صنایع ایمنی، خودروسازی، صنایع هواپیمایی، صنایع دریایی و پزشکی است.فاده می‌شود. در این بخش، به بررسی مزایای پارچه نسوز در مقایسه با مواد دیگر پرداخته خواهد شد.

نوعی دیگر از پارچه های نسوز، پارچه های فایبرگلاس هستند که همان طور که از نام آن ها پیداست از جنس الیاف فایبرگلاس ساخته شده اند و می توانند دمای بین تا ۵ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند ، نوعی دیگر از پارچه های فایبرگلاس یعنی فایبر فلون نیز می توانند دمای منفی تا مثبت ۸ درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند. یعنی کاملا ضد آتش هستند.

کاربرد گستردۀ آلومینیوم و آلیاژهای به دلیل خواص ذاتی آن مانند چگالی پایین، رسانایی الکتریکی و دمایی بالا، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت بسیار آن نسبت به خوردگی است.. آلومینیوم خالص نرم است. و هیچ‌گونه مقاومتی ندارد، اما در ترکیب با دیگر عناصر برای ساختن آلیاژ، مقاومت آن‌ها را افزایش می‌دهد و خواص مفید و سودمندی را با آلیاژ می‌بخشد. آلیاژهای آلومینیوم سبک، مقاوم و با قابلیت شکل‌پذیری در بسیاری از فرآیندهای فلزکاری است.فاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان قالب‌گیری کرد، به هم جوش داد یا به‌راحتی تحت فرآیندهای ماشینی و دستگاهی قرار داد و انواع محصولات را تولید کرد.



( Sale ) `s other