Sale Fireproof textiles In qarchak Industrial City

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 نسوز آوران آترا با کمتر از نیم قرن سابقه با توکل برخداوند متعال و تکیه بر کارشناسان و مهندسان متخصص داخلی و با هدف تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی، نیروگاهی و … تاسیس گردیده است.. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است.

وعی دیگر از پارچه های نسوز پارچه های سرامیکی هستند که از نخ های سرامیکی ساخته می شوند و در ماشین های بافندگی تاری- پودی بافته می شوند. همچنین در برخی موارد برای افزایش است.حکام پارچه های نسوز سرامیکی از رشته های فلزی و فیلامنت های شیشه ای است.فاده می شود. پارچه های سرامیکی دارای عرض یک متری و ضخامت های ٫۵ تا میلی متری است. اما به دلیل این نوع پارچه ها از نخ های نسوز بافته می شوند قابلیت این را دارند که در ابعاد متفاوتی تولید شوند ، همچنین پارچه های نسوز سرامیکی به طور است.اندارد در طول های متری نیز تولید می شوند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( Sale ) `s other