Sale Fittings In Qarchak

Fittings-1
Fittings-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



زانویی بیشتر از سایر اتصالات لوله مورد است.فاده قرار می‎گیرد. زانویی ها برای تغییر مسیر لوله و در دو نوع است.اندارد ֯ و ֯ به کار می‎روند. با این وجود میتواند در اندازه‎های دیگری هم ایجاد شوند. آن‎ها را از لحاظ شعاعی بر دو نوع شعاع کوتاه (Short redius elbow) که به اختصار به آن SR نیز میگویند و شعاع بلند (Long redius elbow) یا LR نیز می‎توان تقسیم کرد. زانویی‌ها را از نظر نوع اتصال آن می‌توان به صورت جوشی و پیچی متصل کرد.

زانویی شعاع کوتاه، شعاع محوری برابر اندازه اسمی و یا برابر قطر لوله می‎باشد. زانویی شعاع کوتاه به علت تغییر ناگهانی جریان سیال و سطح مقطع کوچک آن، افت فشار زیادی دارد. زانویی شعاع کوتاه فضای کمتری را اشغال می‎کند. ASME B. است.انداردها و اندازه‌های زانویی شعاع کوتاه را بیان کرده است..

Weldolet : قطعه ای است. که برای انشعاب درجه در سایز برابر یا کوچکتر بر روی لوله مستقیم است.فاده می‌شود این قطعه بر روی لوله قرار می‌گیرد و دور تا دور خارجی آن جوشکاری می‌شود سپس لوله انشعابی بر روی آن قرار می‌گیرد و به وسیله جوشکاری بهم متصل می‌شود. از این اتصال انشعابی برای خطوط با فشار بالا است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other