Sale and Buy Forklift In Dehak Industrial City

Forklift-1
Forklift-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فرمان دارای پدال شتاب ، فرمان ، ترمز ، دنده عقب و دنده جلو است.. لیفتراک ها از فرمان چرخ عقب است.فاده می کنند. هنگامی که فرمان را روشن می کنید ، چرخ در محور عقب شروع به چرخش به عقب و جلو می کند. این هدف به طور عمدی طراحی شده است. تا به اپراتور اجازه دهد در هنگام حمل بار ، درجه چرخش و دقت بیشتری داشته باشد.

نیروی فورکلیفت توسط باتری برقی یا موتورهای احتراقی تأمین می شود. برخی از فورکلیفت ها به اپراتورها اجازه می دهند هنگام رانندگی و کار با دستگاه بنشینند در حالی که برخی دیگر به ایستادن اپراتور نیاز دارند. برای حمل مواد و کالاها به طور گسترده در سراسر صنعت است.فاده می شود.

قبل از شروع عملیات بارگیری / تخلیه ، منطقه کار باید به خوبی آماده شود. ترمز خودرو باید تنظیم شود. برای جلوگیری از واژگونی لیفتراک باید جک های ثابت را که از نیمه تریلر پشتیبانی نمی کند و به تراکتور متصل نیست ، نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که ارتفاع درب ورودی خودرو حداقل سانتی متر ارتفاع لیفتراک را پاک می کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که اسکله ها و همچنین صفحات اسکله هیچگونه محاصره ای ندارند و کاملاً خشک هستند. چنگال ها را باید هنگام مسافرت بدون بار به سمت پایین نگه داشته و هنگام مسافرت با بار ، آنها را به سمت بالا نگه داشت.



( Sale and Buy ) `s other