Sale Forklift In Pakdasht

Forklift-1
Forklift-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فرمان دارای پدال شتاب ، فرمان ، ترمز ، دنده عقب و دنده جلو است.. لیفتراک ها از فرمان چرخ عقب است.فاده می کنند. هنگامی که فرمان را روشن می کنید ، چرخ در محور عقب شروع به چرخش به عقب و جلو می کند. این هدف به طور عمدی طراحی شده است. تا به اپراتور اجازه دهد در هنگام حمل بار ، درجه چرخش و دقت بیشتری داشته باشد.

فورکلیفت ، صنایع انبار و حمل و نقل را کاملاً دگرگون کرده است.. فورکلیفت اولین بار در اوایل قرن اختراع شد و اکنون به بخشی حیاتی از دنیای صنعت مدرن تبدیل شده است.. نام لیفتراک ها به دلیل شاخه های شاخ مانند آنهاست که بار را بالا می برد.

فورکلیفت های صنعتی به عنوان تجهیزات بسیار مفیدی در محل های ساخت و ساز خدمت می کنند ، زیرا می توانند برای حمل مصالح ساختمانی سنگین در مسافت های طولانی ، از طریق زمین های ناهموار است.فاده شوند. عملکرد ابزار بالابر و وسیله نقلیه را با هم ادغام و متعادل می کند. لیفتراک ها می توانند پالت های آجر ، مصالح ساختمانی و تیرچه های فولادی را از کامیون تحویل بارگیری کرده و به محل کار منتقل کنند. اکنون بیشتر شرکت های حمل و نقل لیفتراک سوار بر کامیون را با خود حمل می کنند تا محصولات ساختمانی را به راحتی بارگیری کنند.



( Sale ) `s other