Rent Forklift In Varamin

Forklift-1
Forklift-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قبل از شروع عملیات بارگیری / تخلیه ، منطقه کار باید به خوبی آماده شود. ترمز خودرو باید تنظیم شود. برای جلوگیری از واژگونی لیفتراک باید جک های ثابت را که از نیمه تریلر پشتیبانی نمی کند و به تراکتور متصل نیست ، نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که ارتفاع درب ورودی خودرو حداقل سانتی متر ارتفاع لیفتراک را پاک می کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که اسکله ها و همچنین صفحات اسکله هیچگونه محاصره ای ندارند و کاملاً خشک هستند. چنگال ها را باید هنگام مسافرت بدون بار به سمت پایین نگه داشته و هنگام مسافرت با بار ، آنها را به سمت بالا نگه داشت.

فورکلیفت یک وسیله نقلیه کوچک صنعتی است. که دارای یک سکوی چنگال با قدرت است. که در جلو متصل است. و می تواند برای قرار دادن در زیر بار برای بلند کردن یا جابجایی آن بالا و پایین بیاید. لیفتراک نیازهای صنایع مختلف از جمله انبارها و دیگر تجهیزات بزرگ ذخیره سازی را تأمین می کند.

فورکلیفت ، صنایع انبار و حمل و نقل را کاملاً دگرگون کرده است.. فورکلیفت اولین بار در اوایل قرن اختراع شد و اکنون به بخشی حیاتی از دنیای صنعت مدرن تبدیل شده است.. نام لیفتراک ها به دلیل شاخه های شاخ مانند آنهاست که بار را بالا می برد.



( Rent ) `s other